HOME OF THE GIANT PITBULLS
Voordat uw account wordt geactiveerd moet u zich voorstellen zodat u kan inloggen.
HOME OF THE GIANT PITBULLS
Voordat uw account wordt geactiveerd moet u zich voorstellen zodat u kan inloggen.
HOME OF THE GIANT PITBULLS
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HOME OF THE GIANT PITBULLS

Pitbull Forum Voor Alle Type Pitbulls
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ik wil me graag even voorstellen...

Ga naar beneden 
AuteurBericht
RockyBalboa
Vlo
RockyBalboa


Aantal berichten : 2
Punten : 11658
Reputatie : 1
Registratiedatum : 03-02-14
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zoetermeer

Ik wil me graag even voorstellen... Empty
BerichtOnderwerp: Ik wil me graag even voorstellen...   Ik wil me graag even voorstellen... I_icon_minitimema feb 03, 2014 8:20 am

Goede morgen iedereen,

Ik wil mezelf even graag voorstellen...

Mijn naam is Tali, en sinds 1 week eigenaresse van een prachtig Pitbull pup, Rocky.
Hij is nu 8 weken oud en lekker druk en speel, precies zoals een pup hoort te zijn.

Enkel is Rocky wel de eerste Pitbull dat ik ooit heb gehad, Embarassed  ik heb wel ervaring met andere honden zoals met boomers en dobbermanns maar nooit met een pitbull en vandaar dat ik ondanks ik alles en overal informatie probeer te zoeken ik graag met ervaren pitbull houders contact wil hebben zodat ik mijn werk als opvoeder zo goed mogelijk volbreng. tooth 

Hopelijk kan ik op deze forum steun krijgen bij het opvoeden van deze kleine Pitschatje.

Met vriendelijke groet,

Tali clown 
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik wil me graag even voorstellen...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» FF voorstellen
» even voorstellen!
» Voorstellen PitbullclubNederland
» Even voorstellen =D
» Voorstellen!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HOME OF THE GIANT PITBULLS :: Algemeen :: Even voorstellen-
Ga naar: