Onderwerp: Voorstellen PitbullclubNederland wo dec 08, 2010 11:02 am
Hallo ik ben Mike sjoerds.
Ik sta voor de Amerikaanse Pit Bull Terrier......Vanaf 1985 ben ik met dit ras betrokken vanuit een liefhebberij voor honden is mijn passie voor de American Pit Bull Terrier onstaan en ben ik verandwoordelijk voor het behouden van mijn eigen Bloedlijn klaar voor de zesde generatie met als mijn aandeel de allerlaatste dekking van Wardt's C.H. Thunder met Sjoerds Gina.Dat is dus één nest in 25 jaar waarvan de bloedlijn er nu is.Nu heb ik honden vijfde generatie eigenbloedlijn klaar voor de zesde generatie met als vertegenwoordiging Sjoerds Blade een hond goed bevonden door Jan en Ronald Goos op de Clubdag waar Blade ook een prijs won derde dit keer in de jonge honden klasse.Deze hond Blade is wereld top niveau wat genetica betrefd maar ook fysiek in zijn conformatie en werklust Blade is een buitengewoon extreem goede en mooie American Pit Bull Terrier waarmee ik in staat ben de ras standaard voor alle bloedlijnen te verbeteren.Dit is iets wat in Amerika en Canada al is gebeurt met Wardt's C.H. Thunder.