HOME OF THE GIANT PITBULLS
Voordat uw account wordt geactiveerd moet u zich voorstellen zodat u kan inloggen.
HOME OF THE GIANT PITBULLS
Voordat uw account wordt geactiveerd moet u zich voorstellen zodat u kan inloggen.
HOME OF THE GIANT PITBULLS
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HOME OF THE GIANT PITBULLS

Pitbull Forum Voor Alle Type Pitbulls
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Voorstellen

Ga naar beneden 
+2
Summer-Apeldoorn
mitchdebom
6 plaatsers
AuteurBericht
mitchdebom
Vlo
mitchdebom


Aantal berichten : 11
Punten : 13425
Reputatie : 1
Registratiedatum : 28-06-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Lelystad

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimedo jun 28, 2012 8:46 am

Goedendag iedereen,

Mijn naam is Mitchell en de reden dat ik mij hiervoor heb aangemeld is omdat ik heel graag een pitbull wil aanschaffen.
Voordat ik er één wil aanschaffen vind ik het heel belangrijk om alle informatie te verzamelen en dat ik zoveel mogelijk
van deze honden afweet qua opvoeding etc.
De reden dat ik een pitbull wil is omdat ik zelf erg sportief ben en ook een hond wil die erg sportief is en altijd energie heeft. En uiteraard omdat het een erg mooie hond is.

Mijn grootste "bottleneck" zijn mijn ouders. Mijn ouders zijn erg ouderwets en hebben een paar keer in het nieuws gezien dat een pitbull een kindje had aangevallen oid. Volgens hun zit er een kink in de pitbull zijn kop en kan die elk moment flippen. Mensen die beter weten, weten ook gewoon dat het aan de opvoeding ligt van de baasjes.

Sta open voor tips, hulp, berichten etc.

gr, mitchell
Terug naar boven Ga naar beneden
Summer-Apeldoorn
Chihuahua
Chihuahua
Summer-Apeldoorn


Aantal berichten : 661
Punten : 16217
Reputatie : 3
Registratiedatum : 17-03-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Apeldoorn

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimedo jun 28, 2012 10:42 am

Hallo, Welkom!

Waar kom je vandaan? Smile Succes met je speurtocht... gaat zeker goedkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
mitchdebom
Vlo
mitchdebom


Aantal berichten : 11
Punten : 13425
Reputatie : 1
Registratiedatum : 28-06-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Lelystad

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimedo jun 28, 2012 11:23 am

Bedankt voor je berichtje!

Ik kom uit Lelystad Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Raymond.
Moderator
Moderator
Raymond.


Aantal berichten : 1830
Punten : 18607
Reputatie : 22
Registratiedatum : 25-07-10
Woonplaats : Geleen.

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimedo jun 28, 2012 3:14 pm

welkom hier op het forum Mitchell, ik zelf zou niks anders meer willen dan een pitbull.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.newerapitbulls.com
kenneth
Herdershond
Herdershond
kenneth


Aantal berichten : 869
Punten : 16830
Reputatie : 14
Registratiedatum : 20-08-10
Leeftijd : 41
Woonplaats : hhw

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimedo jun 28, 2012 3:31 pm

welkom op het forum
Terug naar boven Ga naar beneden
mitchdebom
Vlo
mitchdebom


Aantal berichten : 11
Punten : 13425
Reputatie : 1
Registratiedatum : 28-06-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Lelystad

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimedo jun 28, 2012 3:33 pm

Bedankt voor je berichtje,

Ik snap wat je bedoeld inderdaad, het zijn ook gewoon prachtige honden.
Zou er zelf dolgraag één willen, alleen zoals ik al vermeld had zijn mijn ouders gewoon een groot probleem. Probeer ze al maanden over te halen met foto's van nestjes en van pitbulls liggend naast kinderen ( om ze te laten zien dat ze gewoon vriendelijk zijn en sociaal als je ze normaal opvoed ).

Mijn grootste angst is dat ik moet wachten tot ik op mezelf woon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summer-Apeldoorn
Chihuahua
Chihuahua
Summer-Apeldoorn


Aantal berichten : 661
Punten : 16217
Reputatie : 3
Registratiedatum : 17-03-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Apeldoorn

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimedo jun 28, 2012 3:49 pm

Haha ik herken het. Me moeder zei altijd: neem maar zon hond als je op je zelf woont. We hebben er nu 2 rondlopen. Mag jij raden wie er het gekste met de honden is als we visite krijgen ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
stephanie
Pup
Pup
stephanie


Aantal berichten : 418
Punten : 16100
Reputatie : 3
Registratiedatum : 05-10-10
Woonplaats : amersfoort

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimedo jun 28, 2012 4:09 pm

Orrienteer je wel in wat voor pit je wilt.. want en classic is iets heel anders in karakter als een bully of xl
Terug naar boven Ga naar beneden
mitchdebom
Vlo
mitchdebom


Aantal berichten : 11
Punten : 13425
Reputatie : 1
Registratiedatum : 28-06-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Lelystad

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimedo jun 28, 2012 4:36 pm

@ Summer haha geweldig dat jij het voor mekaar hebt gekregen! is al een prestatie opzich haha!

Hoop dat ik ook op dat punt kom dat mijn ouders zeggen " Nou oke als je het zo graag wilt dan mag het "
Terug naar boven Ga naar beneden
mitchdebom
Vlo
mitchdebom


Aantal berichten : 11
Punten : 13425
Reputatie : 1
Registratiedatum : 28-06-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Lelystad

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimedo jun 28, 2012 4:37 pm

@stephanie bedankt voor je tip.

Heb mij inderdaad nog niet verdiept op de verschillende pitts en de karakters.

Dankjewel !

Terug naar boven Ga naar beneden
ziva/faithe
Pup
Pup
ziva/faithe


Aantal berichten : 257
Punten : 14335
Reputatie : 2
Registratiedatum : 08-01-12
Leeftijd : 39

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimedo jun 28, 2012 5:02 pm

Hallo! welkom op het forum.

Ik hoop voor je dat het gaat lukken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Summer-Apeldoorn
Chihuahua
Chihuahua
Summer-Apeldoorn


Aantal berichten : 661
Punten : 16217
Reputatie : 3
Registratiedatum : 17-03-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Apeldoorn

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimedo jun 28, 2012 6:19 pm

Ja ik woon niet meer thuis hoor. Ze had ook altijd een oordel over Pitbulls. Nu ziet ze in dat het hele lieve goedzakken zijn. Maar er zit wel verschil in zoals Stephanie zegt. Wij hebben een teef pitbull x stafford en een reu Xxl pitbull. De teef is veel actiever dan de Xxl. Die slaapt het liefst 24 uur per dag en is een echte schoothond van 36 kilo. Hoe oud ben je nu als ik vragen mag? Wie weet kan je je moeder ooit nog overhalen en anders ziet ze het -net zoals mijn moeder- als je op jezelf woont. En mijn honden zijn gek op kinderen. Mochten ze ooit een x wat doen dan gebeurt dit denk ik eerder op een andere hond dan op mensen. Daarom moet je je verdiepen in het ras zoals Stephanie zegt. Nou weer een heel verhaal... Haha. Succes ermee!
Terug naar boven Ga naar beneden
stephanie
Pup
Pup
stephanie


Aantal berichten : 418
Punten : 16100
Reputatie : 3
Registratiedatum : 05-10-10
Woonplaats : amersfoort

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimedo jun 28, 2012 7:43 pm

Zoals Agnes zegt bully type pitbulls zijn vele malen rustiger als de pure classic pitbull! Heb een teef (classic) van 8 maanden en die bezit waanzinnig veel drive... daar moet mee gewerkt worden.. Daarbij zijn claasics vaak niet de beste honden vrienden Wink Dr is tot nu toe geen hond waar sky het mee vinden kan... Maar dat hoort er bij!! Studeer goed voor je iets in huis neemt! Kijk goed welke karakter eigenschappen bij jou passen!
Terug naar boven Ga naar beneden
mitchdebom
Vlo
mitchdebom


Aantal berichten : 11
Punten : 13425
Reputatie : 1
Registratiedatum : 28-06-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Lelystad

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimedo jun 28, 2012 7:54 pm

@summer, ik ben momenteel 19 jaar en ben mijn hele leven al met honden opgegroeit. Heb sinds mijn geboorte eigenlijk altijd al honden gehad. Mijn vorige hond was afgelopen september overleden aan kanker. Dit was een tibitaanse terrier. Ook een reden van mijn ouders dat ze geen andere hond meer willen is dat ze gewoon geen afscheid kunnen nemen van een hond en zo'n verlies ook heel zwaar aankomt bij ze (Wat compleet logisch is).

Alleen mijn hele leven hebben hun de honden uitgekozen en dit keer wil ik mijn eigen hond uitkiezen die van veel bewegen houdt en ervan houdt om lekker uitgeput te raken. En ben altijd al gefascineerd geweest van pitbulls. Vind het prachtige honden.

Maar ik kende eigenlijk alleen de classic pitbulls en toen ik mij er meer in ging verdiepen kwam ik achter de verschillende bulls.. Hier moet ik inderdaad meer informatie over winnen en welke pitt echt bij mij past.

Maar ik vind het niet erg hoor van verhalen, vind het leuk om te lezen haha!
En sorry voor mijn lange verhaal.

Gr,
Terug naar boven Ga naar beneden
mitchdebom
Vlo
mitchdebom


Aantal berichten : 11
Punten : 13425
Reputatie : 1
Registratiedatum : 28-06-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Lelystad

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimedo jun 28, 2012 8:00 pm

@stephanie ik ga mij zeker meer verdiepen in welke pitt meer bij mij past! Waardeer je berichtje! top!

gr,
Terug naar boven Ga naar beneden
stephanie
Pup
Pup
stephanie


Aantal berichten : 418
Punten : 16100
Reputatie : 3
Registratiedatum : 05-10-10
Woonplaats : amersfoort

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimedo jun 28, 2012 8:08 pm

mitchdebom schreef:
@stephanie ik ga mij zeker meer verdiepen in welke pitt meer bij mij past! Waardeer je berichtje! top!

gr,

graag gedaan Wink Mocht je iets willen weten kan je me altijd pb 'en ... Ik waardeer mensen die zich eerst goed verdiepen voor ze iets aanschaffen wat ze eigenlijk niet zochten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
mitchdebom
Vlo
mitchdebom


Aantal berichten : 11
Punten : 13425
Reputatie : 1
Registratiedatum : 28-06-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Lelystad

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimevr jun 29, 2012 11:29 am

@stephanie, top! zou zeker goedkomen.

Ja is persoonlijke mening maar ik wil mij graag eerst verdiepen voor ik iets aanschaf. Is niet alleen het best voor mij maar ook voor de hond. Hierdoor voorkom je eigenlijk dat je voor verassingen komt te staan en hierdoor de hond voor één of andere reden het asiel in moet. Wat ik erg zielig vind want je weet niet of zijn volgende baasje diervriendelijk is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» voorstellen
» Even voorstellen
» Hoi , even voorstellen.
» EVEN VOORSTELLEN
» even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HOME OF THE GIANT PITBULLS :: Algemeen :: Even voorstellen-
Ga naar: