HOME OF THE GIANT PITBULLS
Voordat uw account wordt geactiveerd moet u zich voorstellen zodat u kan inloggen.
HOME OF THE GIANT PITBULLS
Voordat uw account wordt geactiveerd moet u zich voorstellen zodat u kan inloggen.
HOME OF THE GIANT PITBULLS
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HOME OF THE GIANT PITBULLS

Pitbull Forum Voor Alle Type Pitbulls
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 even voorstellen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Deanjay
Vlo
Deanjay


Aantal berichten : 2
Punten : 12854
Reputatie : 1
Registratiedatum : 31-12-12

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: even voorstellen   even voorstellen I_icon_minitimevr jan 04, 2013 6:39 pm

Goedendag beste forum leden.

Ik ben Demi ik ben 27 jaar en woon in flevoland.
Me vrouw en ik en me twee kinderen hebben twee hondjes een bleunose van 1,5 jaar en een kruising pittbull met amerikaanse bull van een jaar.
Ik ben al een tijdje internet aan het doorlezen en had nu zoiets ik denk dat ik maar eens lid wordt ik hoop hier veel kennis op te doen en veel te kunnen lezen en te leren van anderen.

Groetjes Demi
Terug naar boven Ga naar beneden
Big Daddy
Eekhoorn
Eekhoorn
Big Daddy


Aantal berichten : 210
Punten : 15843
Reputatie : 1
Registratiedatum : 25-08-10

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen I_icon_minitimezo jan 06, 2013 11:03 pm

welkom op het forum

gr.john
Terug naar boven Ga naar beneden
steffie21
Vlo
steffie21


Aantal berichten : 1
Punten : 12821
Reputatie : 1
Registratiedatum : 09-01-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : drenthe

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen I_icon_minitimewo jan 09, 2013 12:55 am

hallo mensen
we komen uit drenthe en zijn 21 en 22 jaar we hebben 4 maanden geleden een schat van een pitbull opgehaald een vrouwtje genaamd shiva en is 3 jaar oud het is een schat alleen wat kuren zoals in de kattemand liggen aandacht vragen en kan geen minuut zonder ons soms erg vervelend hihihih
we zijn wel erg trots op haar...en zouden niet zonder haar kunne.
we hebben dit aangemaakt om tog een beetje kennis en de opvoeding van andere te horen om ook mischien door te kunne geven aan shiva.

daarom hebben wij ook een aantal vragen over de ras pitbull.
ze is erg afhankelijk naar ons toe ze is 3 en piept elke dag en nacht een paar uurtjes als we weg gaan of naar bed gaan wat zou dat kunne zijn.
ja en ze luister voor geen cent met normaal praten alleen als we tegen de schreeuwen en dat vinden wij best sneu tuurlijk moeten we wel laten zien wie gezag heeft in huis maar om dat constant te doen is niet erg leuk voor ons en shiva..
en als we weg zijn geweest en ze is netjes braaf geweest ze denkt altijd dat ze straf krijgt en gaat daarom ook altijd of in een hoekje liggen of agter in de gang en plast dan nog net nie van de af...

hoe zouden we dit op kunne lossen en wat zijn jullie ervaringen hier mee wij zouden het graag van jullie horen

groetjes stephanie en wesley en poot van shiva

























Terug naar boven Ga naar beneden
kenneth
Herdershond
Herdershond
kenneth


Aantal berichten : 869
Punten : 16830
Reputatie : 14
Registratiedatum : 20-08-10
Leeftijd : 41
Woonplaats : hhw

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen I_icon_minitimewo jan 09, 2013 5:29 pm

Welkom op het forum
Terug naar boven Ga naar beneden
Raymond.
Moderator
Moderator
Raymond.


Aantal berichten : 1830
Punten : 18607
Reputatie : 22
Registratiedatum : 25-07-10
Woonplaats : Geleen.

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen I_icon_minitimewo jan 23, 2013 4:48 pm

Welkom op het forum Demi. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.newerapitbulls.com
Gesponsorde inhoud





even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» even voorstellen
» even voorstellen
» Voorstellen!
» voorstellen
» eve voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HOME OF THE GIANT PITBULLS :: Algemeen :: Even voorstellen-
Ga naar: