HOME OF THE GIANT PITBULLS
Voordat uw account wordt geactiveerd moet u zich voorstellen zodat u kan inloggen.
HOME OF THE GIANT PITBULLS
Voordat uw account wordt geactiveerd moet u zich voorstellen zodat u kan inloggen.
HOME OF THE GIANT PITBULLS
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HOME OF THE GIANT PITBULLS

Pitbull Forum Voor Alle Type Pitbulls
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 even voorstellen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
ARFE
Gast
Anonymous



even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: even voorstellen   even voorstellen I_icon_minitimema mei 02, 2011 11:04 am

Ik was de mede oprichter van de Pitbullclub in 1983 en stamboekhouder, organiseerde de speciale keuringsdagen waarop ik en anderen de honden keurden op basis van de Amerikaanse rasstandaard. Duizenden honden werden door mij beoordeeld in binnen- en buitenland. In de 70er jaren organiseerde een aantal liefhebbers met mij de Pitbulldagen en maakten ook het clubblad. Ook de behoefte aan een Nederlands stamboek werd door de toenmalige club (mij) ingevuld. Het waren drukke tijden; op shows in Amsterdam en later in de Haarlemmermeer polder en in de Oud-Beijerlandse manege kwamen duizenden mensen en dito honden. Het was echt altijd gezellig, geen roddels of verwijten, een eerlijke competitie.Toen de Regeling Agressieve Dieren in 1993 werd geactiveerd naar Brits model (Dangerous Dog Act) heeft het Bulldogsyndikaat haar hele bestand vernietigd om te voorkomen dat de overheid daar beslag op kon leggen en zo achter de verblijfplaats kon komen van vele "Pitbullachtigen". A.R.F.E. bestond toen al en voerde vanaf 1988 onderhandelingen met de overheid om de RAD. te voorkomen, tevergeefs. Vanaf 1993 voert A.R.F.E. en ik in persoon een bodemprocedure tegen de overheid om de RAD. alsnog te ontkrachten, waarbij de eigen hond werd aangegeven als proef. De uiteindelijke uitspraak van de Hoge Raad Der Nederlanden was op basis van het gelijkheidsbeginsel; helaas dat geldt alleen voor mensen, honden mag je discrimineren, dat heeft te maken met onze grondwet, zodra je dieren rechten geeft, mag je ze niet meer slachten voor consumptie. A.R.F.E hield echter 15 jaar vol, kon toch door veel processen honderden honden redden en heeft met een aantal andere dier beschermende organisaties uiteindelijk door de politiek gelijk gekregen. De Regeling werd in 2008 opgeheven. Alle honden worden nu gelijk behandeld, moge dat vooral zo blijven!

jan dirk van ginneke
Terug naar boven Ga naar beneden
Mastersz
Admin
Admin
avatar


Aantal berichten : 1941
Punten : 20190
Reputatie : 18
Registratiedatum : 27-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Nijmegen

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen I_icon_minitimema mei 02, 2011 11:07 am

Welkom op het forum!
Ik zal je account even activeren.!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.internetpuin.nl
Raymond.
Moderator
Moderator
Raymond.


Aantal berichten : 1830
Punten : 18607
Reputatie : 22
Registratiedatum : 25-07-10
Woonplaats : Geleen.

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen I_icon_minitimema mei 02, 2011 3:12 pm

Welkom hier jan dirk.... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.newerapitbulls.com
Gesponsorde inhoud





even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ook nog even voorstellen...
» Even voorstellen!
» ff voorstellen
» Voorstellen
» Voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HOME OF THE GIANT PITBULLS :: Algemeen :: Even voorstellen-
Ga naar: