HOME OF THE GIANT PITBULLS
Voordat uw account wordt geactiveerd moet u zich voorstellen zodat u kan inloggen.
HOME OF THE GIANT PITBULLS
Voordat uw account wordt geactiveerd moet u zich voorstellen zodat u kan inloggen.
HOME OF THE GIANT PITBULLS
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HOME OF THE GIANT PITBULLS

Pitbull Forum Voor Alle Type Pitbulls
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ik en mijn doggies:heart:

Ga naar beneden 
+10
miranda26
Christina
hooligirl
powerdogs-kennels
Raymond.
Dushi Girl
Sabrine
NEP
suuske-lovemydogs
Mastersz
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
suuske-lovemydogs
Lieveheersbeestje
Lieveheersbeestje
suuske-lovemydogs


Aantal berichten : 81
Punten : 15619
Reputatie : 1
Registratiedatum : 18-08-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Roermond

Ik en mijn doggies:heart: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik en mijn doggies:heart:   Ik en mijn doggies:heart: - Pagina 2 I_icon_minitimedo aug 19, 2010 12:52 pm

Ik vind het zo erg dat iemand dat kan doen, dat vind ik gewoon harteloos! ik zou geen van mijn doggies kunnen missen al bieden ze me een miljoen dan nog krijgen ze ze niet!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://suuske-lovemydogs.hyves.nl/
suuske-lovemydogs
Lieveheersbeestje
Lieveheersbeestje
suuske-lovemydogs


Aantal berichten : 81
Punten : 15619
Reputatie : 1
Registratiedatum : 18-08-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Roermond

Ik en mijn doggies:heart: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik en mijn doggies:heart:   Ik en mijn doggies:heart: - Pagina 2 I_icon_minitimedo aug 19, 2010 7:36 pm

powerdogs ik wilde je toevoegen op hyves maar ging niet.
Wilde namelijk kijken of we niet een keer met onze staffs mogen komen en een dagje meetrainen om te kijken hoe ze het doen??? Lijkt ons leuk!
Ik heb alleen geen auto dus dan moeten we een keer met de trein komen. Moet ik wel ff kijken wanneer en zowieso buiten de vakanties want dan hebben we het druk in de kennel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://suuske-lovemydogs.hyves.nl/
powerdogs-kennels
Herdershond
Herdershond
powerdogs-kennels


Aantal berichten : 1173
Punten : 17801
Reputatie : 22
Registratiedatum : 26-07-10
Leeftijd : 38

Ik en mijn doggies:heart: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik en mijn doggies:heart:   Ik en mijn doggies:heart: - Pagina 2 I_icon_minitimedo aug 19, 2010 7:53 pm

suuske-lovemydogs schreef:
powerdogs ik wilde je toevoegen op hyves maar ging niet.
Wilde namelijk kijken of we niet een keer met onze staffs mogen komen en een dagje meetrainen om te kijken hoe ze het doen??? Lijkt ons leuk!
Ik heb alleen geen auto dus dan moeten we een keer met de trein komen. Moet ik wel ff kijken wanneer en zowieso buiten de vakanties want dan hebben we het druk in de kennel.

ik heb me hyves op prive staan voor mensen.om dit zoort dingen wat gebeurd is uit de weg te gaan.ik zal je zelf toevoeggen en natuurlijk is iedereen welkom om met ons mee te trainen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wix.com/powerdogskennels/home/
suuske-lovemydogs
Lieveheersbeestje
Lieveheersbeestje
suuske-lovemydogs


Aantal berichten : 81
Punten : 15619
Reputatie : 1
Registratiedatum : 18-08-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Roermond

Ik en mijn doggies:heart: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik en mijn doggies:heart:   Ik en mijn doggies:heart: - Pagina 2 I_icon_minitimedo aug 19, 2010 8:42 pm

wat leuk ik wil zo graag kijken wat mijn gizmo nou egt kan! Hij heeft meer drive en is leniger dan zijn zusje Joy maar zij heeft weer meer kracht om te blijven hangen:cheers:
morgen gaan we weer met hem fietsen, Joy mag nog niet omdat ze vorige week geopereerd is Crying or Very sad zij moet dus wachten tot dinsdag dan mogen de hechtingen eruit, en gaan we eerst weer opbouwen met wandelen.

Ik ga even bekijken wanneer dat haalbaar is en dan gaan we dat zeker een keer doen! het is wel een eind weg maar dan maken we er gewoon een leuke dag van.
Denk dat het na onze verhuizing wordt want wij krijgen eind september de sleutel van ons nieuwe huis. Dus dat moet eerst in orde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://suuske-lovemydogs.hyves.nl/
hooligirl
Chihuahua
Chihuahua
hooligirl


Aantal berichten : 599
Punten : 16671
Reputatie : 4
Registratiedatum : 14-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Enschede

Ik en mijn doggies:heart: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik en mijn doggies:heart:   Ik en mijn doggies:heart: - Pagina 2 I_icon_minitimedo aug 19, 2010 11:03 pm

powerdogs-kennels schreef:
tussen duizende foto,s van mijn honden hebben ze een paar foto,s waar de hond op blaft of de tanden laat zien tussenuit gehaalt.dat ik vekeerde dingen met mijn honden doe en dat ze agresief zijn,

dat soort lui zijn het gewoon nieteens een 'uitleg' of reactie waard ook, vind zowiezo niet dat je wat uit te leggen hebt als je van je eigen wet dat je niks verkeerd doet trouwens..
zijn gewoon van die sensatiezoekers waarvan hun eigen leven niet interessant genoeg is
die je uit de tent proberen te lokken die hun eigen achterlijke gedachtengang
kloppende willen maken en hopen dat jij kwaad/agressief reageert zodat ze kunnen zeggen 'zie je nou wel?!'
zo kunnen ze beter verkroppen dat JIJ hebt wat ZIJ graag willen maar nou eenmaal niet kunnen:p
bah..kots van dat volk..ja sorry hoor Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
liekje
Vlo
liekje


Aantal berichten : 23
Punten : 15463
Reputatie : 1
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 40
Woonplaats : purmerend

Ik en mijn doggies:heart: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik en mijn doggies:heart:   Ik en mijn doggies:heart: - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 03, 2010 10:58 pm

he meis,

wat leuk dat ik je hier werer tegen kom!!
je hondjes blijven super
Terug naar boven Ga naar beneden
wrc
American Stafford
American Stafford
wrc


Aantal berichten : 1615
Punten : 18503
Reputatie : 9
Registratiedatum : 14-08-10

Ik en mijn doggies:heart: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik en mijn doggies:heart:   Ik en mijn doggies:heart: - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 03, 2010 11:04 pm

welkom, en idd geen slecht woord over powerdogs Wink
Maar we hadden daarover al contact gehad Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://whiterockcrest.hyves.nl/
Loveformydoggies
Hamster
Hamster
Loveformydoggies


Aantal berichten : 102
Punten : 15625
Reputatie : 1
Registratiedatum : 03-09-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Enschede

Ik en mijn doggies:heart: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik en mijn doggies:heart:   Ik en mijn doggies:heart: - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 03, 2010 11:16 pm

cheers Leuk dat hier toch ook allemaal bekenden opzitten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
wrc
American Stafford
American Stafford
wrc


Aantal berichten : 1615
Punten : 18503
Reputatie : 9
Registratiedatum : 14-08-10

Ik en mijn doggies:heart: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik en mijn doggies:heart:   Ik en mijn doggies:heart: - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 03, 2010 11:17 pm

leuk dat wilt leren over sporten met je dogs!!! Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://whiterockcrest.hyves.nl/
suuske-lovemydogs
Lieveheersbeestje
Lieveheersbeestje
suuske-lovemydogs


Aantal berichten : 81
Punten : 15619
Reputatie : 1
Registratiedatum : 18-08-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Roermond

Ik en mijn doggies:heart: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik en mijn doggies:heart:   Ik en mijn doggies:heart: - Pagina 2 I_icon_minitimeza sep 04, 2010 10:03 am

jah ik vind het heel erg leuk en ben blij dat ik leuk contakt heb met Anneke van powerdogs cheers
Ik wil haar nogmaals bedanken voor antwoorden op mijn vragen en goede tips voor mij en mij doggies Kiss
Daar heb ik heel veel aan en gebruik de info ook!
ben nog steeds aan het leren zodat ik strx alles goed kan waarmaken als mijn studie volledig is afgerond Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://suuske-lovemydogs.hyves.nl/
Gesponsorde inhoud





Ik en mijn doggies:heart: - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik en mijn doggies:heart:   Ik en mijn doggies:heart: - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik en mijn doggies:heart:
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HOME OF THE GIANT PITBULLS :: Algemeen :: Even voorstellen-
Ga naar: