Onderwerp: voorstellen powerdogs ma jul 26, 2010 8:16 pm
hallo, zal me even voorstellen.ben anneke van powerdogs. wij zijn in het bezit van kangals am pitbulls teriers en kangals wij fokken en hebben merendeels working dogs, en atletiche type honden.
Onderwerp: Re: voorstellen powerdogs ma jul 26, 2010 10:08 pm
tanx iedereen. sorry ik ben zo snel met berichten schrijfen.dat ik dingen vergeet.wij hebben kangals-am pitbull teriers en am stafford teriers.ik zal snel wat foto,s plaatsen van me honden.en ook onze site.we hebben pas een nieuwe forum voor alle 3 de rassen.enkel hebben we 1 site voor alle 3 de rassen en dat gaat ook nog apart
Onderwerp: Re: voorstellen powerdogs wo aug 18, 2010 3:28 pm
heeey dat zijn egt gave pics! dat willen wij met Gizmo ook gaan doen. Als we een band in de boom hangen vind hij prachtig ook springt hij naar hoge takken. naast de fiets gaat ie als een speer (harder als een scooter zonder te trappen). Ook zwemmen vind hij geweldig en is vaker samen met het baasje naar de overkant van de plas gezwommen.
Onderwerp: Re: voorstellen powerdogs wo aug 18, 2010 10:58 pm
clubs in de buurt zal niet gaan.enkel mensen die onder elkaar wat dingen doen.als je echte cllubs wil moet je naar belgie.daar worden alle sporten gedaan ook enkel is even rijden.veder staat hier op het forum ook aardig wat info van osn filmpjes en foto,s wat betreft sporten.vragen zijn natuurlijk altijd welkom en zullen we ook zo goed als mogelijk op antwoorden.
Onderwerp: Re: voorstellen powerdogs do aug 19, 2010 8:44 am
Heey thnx, ik heb me ook al rot gezocht op marktplaats en google maar kan niks vinden. Uiteraard wel dat mensen pringpoles aanbieden voor in de tuin en idd MAG banden en harnassen. Volgens mij is daar hier in de buurt niet egt veel van. Ik zou ook niet weten waar ik die info kan krijgen. Gizmo heeft egt drive en een goeie conditie gister ook weer sprong ie me boven het hoofd naar een tak cheers terwijl zijn zusje joy dat niet haald die is wat steviger gebouwd. Zij kan wel langer aan de band hangen als Gizmo.
Onderwerp: Re: voorstellen powerdogs do aug 19, 2010 12:33 pm
in nederland doen wij het gewoon een groepje onder elkaar lekker trainen met d ehonden.zowie zo doe ik zelf elke dag wel iets trainen sporten met de honden.je kanz elf heel veel gewoon thuis in bos of park doen,enkel echte wedstrijden moet ej voor naar belgie.en dat doen wij ook.als je vragen heb kan je ons ook altijd mailen of hier op het forum stellen wat betreft sporten ect.