HOME OF THE GIANT PITBULLS
Voordat uw account wordt geactiveerd moet u zich voorstellen zodat u kan inloggen.
Voordat uw account wordt geactiveerd moet u zich voorstellen zodat u kan inloggen.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pitbull Forum Voor Alle Type Pitbulls

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

ik zal me even voorstellen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
nataschja74
Vlo
nataschja74

Aantal berichten : 1
Punten : 12183
Reputatie : 1
Registratiedatum : 30-09-13

ik zal me even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: ik zal me even voorstellen   ik zal me even voorstellen I_icon_minitimema sep 30, 2013 12:22 pm

Hallo een goeiendag,
ik ben nataschja en ik ben 38 jaar ik heb 2 zorg kinderen en wat problematiek met mn gezondheid. we wonen in roosendaal nb
nou hebben we sinds aug 2012 een pitbull een teefje ze is stik lief!!! heeft hele goeie en mooie kanten en ik ben ook wel overtuigt het een goeie hond is...
mijn partner wou heel heel heelll grag een hond en heeft nu dus de pitbull die gewoon heel veel nodig heeft...
na alle honden die we hebben gehad en het feit we 2 zorg kinderen hebben en we allebij 3 dagen werken en ik medische problematiek heb wou ik geen hond...
maar nog maals deze hond is wel stik lief hoor!!
nou zijn er 3 dingen gebeurt waarvan ik denk zie je ze heeft veel meer nodig als wat wij bieden!! het is een pitbull en inderdaad met pit...
ik zit eraan te denken ze weg te doen...
maar dan hebben gegarandeert mijn kinderen pijn en verdriet
en mijn partner vind dat ook niet tof en leuk...
dus hoop ik via dit forum aan oplossingen en trainingen te komen zodat ze bij ons kan blijven en het goed gaat met het beestje
hier laat ik het bij...
willen jullie meer weten over onze hond? of mij? dan lees ik het wel

met vriendelijke groet namens nataschja
Terug naar boven Ga naar beneden

ik zal me even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» even voorstellen
» voorstellen
» voorstellen