HOME OF THE GIANT PITBULLS
Voordat uw account wordt geactiveerd moet u zich voorstellen zodat u kan inloggen.
HOME OF THE GIANT PITBULLS
Voordat uw account wordt geactiveerd moet u zich voorstellen zodat u kan inloggen.
HOME OF THE GIANT PITBULLS
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HOME OF THE GIANT PITBULLS

Pitbull Forum Voor Alle Type Pitbulls
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Even voorstellen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jen Helpt! hondencoach
Vlo
Jen Helpt! hondencoach


Aantal berichten : 2
Punten : 12434
Reputatie : 1
Registratiedatum : 20-05-13

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimema mei 20, 2013 5:07 pm

Hallo Pitbull liefhebbers!

Ik ben Jennifer Finkelnberg, gevestigd als hondencoach en ben 28 jaren jong. En net als ieder van jullie een groot fan van de american pitbull terrier. Zelf ben ik gelukkige eigenaar van een amerikaanse bulldog van 8 jaar en een kruising chihuahua x jack russel van 7 jaar (tja je neemt nog wel eens wat mee als je werkzaam bent geweest op een asiel.. Wink )

Inmiddels is mijn ouwe amerikaanse tuttebel niet meer in staat om mij te helpen met mijn 1 op 1 trainingen, waar zij prima in staat was om andere honden haar energie over te laten nemen, totale rust en ontspanning hielp zij mij te creeeren.
Daar ik jaren gewerkt heb met de inbeslagname van nederland (inder tijd was de r.a.d. een van de nare wetten waar ik mee te maken had... tot mijn grote verdriet..) heb ik een missie gekregen, mensen begeleiden met hun honden, hondenrassen die vaak verkeerd begrepen worden hebben in mij ogen juist begeleiding nodig, helaas zie ik nog steeds te vaak dat zij geweigerd worden op hondenscholen en meer.
Voor mijn werk en voor mij prive ben ik nu opzoek naar een voor mij geschikte amerikaanse pitbull terrier fokker, voor een pup die mij kan gaan bijstaan in mijn werk als hondencoach maar ook voor mij als sport-buddy kan fungeren.
In mijn zoektocht wat volgens mij een hele studie word... kom ik er achter dat het nog niet zo makkelijk is een juiste fokker te vinden.

Vandaar dat ik mij aanmeld, uiteraard niet alleen om een fokker te vinden maar om alle informatie te vergaren die in mijn ogen nodig is om tot een goede beslissing te komen.
Ook ben ik erg benieuwd naar jullie ervaringen en jullie hondjes! ik zal hier de komende tijd regelmatig te vinden zijn denk ik Wink

Wish me luck in mijn zoektocht en alle tips zijn welkom!!

Greetz,

Jennifer
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even voorstellen
» Voorstellen
» voorstellen
» Voorstellen
» Voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HOME OF THE GIANT PITBULLS :: Algemeen :: Even voorstellen-
Ga naar: